Een behoorlijk exclusief project. Het op maat maken van de website en het rittenadministratiesysteem van de +BUS Utrechtse Heuvelrug.
Maatwerk dat past in het werkschema van vrijwilligers
De stichting wordt gerund door vrijwilligers die zijn onderverdeeld in verschillende teams, zoals Chauffeurs, Begeleiders, Telefoonteam, Programmateam en Administratie. Al vanaf begin af aan is de insteek geweest om digitaal aan te sluiten bij een proces dat voornamelijk via telefoon, pen en papier plaatsvond.
Hieruit is een uniek systeem ontstaan dat gekoppeld is aan de wensen van de stichting.
Laatste toevoeging
Naast een speciale vrijwilligersrol voor iemand die alleen informatie kan bekijken en geen aanpassingen mag maken in de software, is er ook nieuwe functionaliteit voor de gebruikers. Sinds juni 2022 kunnen deelnemers voor het eerst sinds de oprichting inzicht krijgen in welke plekken er nog beschikbaar zijn.
Meer informatie
Wil je meer weten over de mogelijkheden voor een rittenadministratiesysteem voor een vergelijkbare service bij jou in de buurt, neem dan gerust contact met me op via 06-22278527 of onderstaand formulier.